dinsdag 19 februari 2013

Nieuwe spulletjes in huis

Heeiheei lieve lezers,

Jaja ik ben wezen shoppen hoor. Ik heb een aantal nieuwe leuke kleren gekocht en die wil ik natuurlijk dolgraag aan jullie laten zien. Dus.... hier zijn mijn nieuwe kleertjes speciaal voor jullie!


Zo'n zwarte glimmende broek wou ik al een hele lange tijd dolgraag hebben,  maar ik vond steeds niet het perfecte exemplaar. Maar jahoor nu eindelijk wel, na lang wachten en zoeken. Hij glanst mooi, sluit mooi aan en heeft een mooie pasvorm en de gouden ritsjes zijn een leuk detail. Ik heb deze broek gekocht bij de H&M.






Ik ben een grote fan van de legertrend. Het is echt super stoer en daar ben ik echt dol op.  Ik ben super blij dat ik eindelijk een leuk legerblousje kan toevoegen aan mijn kledingcollectie. Dit blousje is niet te dik en dus goed te dragen in de zomer. Ik draag de mouwen opgerold dat vind ik lekker nonchalant staan. Ik heb dit blousje gekocht in een klein boutiekje so i'm sorry.. ik weet niet precies van welk merk dit is.


Een basis zwart jurkje ontbrak nog in mijn kledingkast. Het leek me leuk om dit jurkje met combineren elke keer weer iets anders speciaals te geven. De ene dag stoer met een spijkerjasje eroverheen en de andere keer weer wat meisjesachtiger met een roze vestje. Dit jurkje heb ik ook bij de H&M gekocht.




x-jes D&S


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten