zaterdag 9 februari 2013

Say hello to... my cupcake-recipes-bookieee

Helloo lieve lezers,

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn lieve vriendin S. een heel mooi cupcake-receptenboekje gekregen. Ze weet dat ik helemaal gek ben op cupcakes bakken en vooral ook opeten en ze vond dit wel een gepast cadeautje. Ik ben er echt super super blij mee! Ik vind het zo creatief. Die cadeautjes vind ik altijd het leukst, hihi. Er staan al een heleboel super lekkere cupcake recepten in. S. heeft aan alle meiden die op mijn verjaardag kwamen gevraagd om een lekker recept uit te kiezen en heeft dit ingeplakt. Ik ga alle lekkere, creatieve recepten die ik tegenkom er bij schrijven. Natuurlijk wel met een heleboel frutsels, tekeningetjes en felle kleuren erbij. Ik ga er wel niet alleen cupcake recepten in schrijven, maar gewoon van allemaal lekkere dingen. Dit kunnen hartige, zoete, makkelijke, ingewikkelde, koude, warme gerechten zijn en ik ga ze allemaal met jullie delen. Voortaan komen er dus ook vaker recepten op de blog en met foto's van mijn receptenboekje erbij.







x-jes D&S

1 opmerking: